Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



dinsdag 25 januari 2011

Drie nieuwe creaties deel 2 mobielhoesjes

nadat ik twee hoesjes voor de ipod van mijn meiden heb gemaakt heb ik nu twee hoesjes voor onze mobieltjes gemaakt..voor lindy een in paars/lila uiltje past goed bij haar winterjas en ze was er erg blij mee...een dikke zoen als dank heb ik gekregen:)en daar doe je het toch voor he.....

en ja dan mag mijn mobieltje ook wel eens verwend worden met een vrolijk hoesje...
ik moet zeggen hij geeft al een beetje een lente gevoel ......maaaaaar is niet zo heel handig die bloemetjes,als je net als ik je mobiel  altijd in je broekzak draagt....
net als de eerste lentebloemetjes die snel geplukt worden vallen deze bloemtjes er ook snel vanaf ...maar gebruik je het hoesje om je mobiel veilig en leuk in je tas mee te nemen dan is het erg leuk!!

volgende project is een mobielhoesje die broekzakproef is:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten