Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



donderdag 5 mei 2011

voorpret is leuk maar napret ook hoor:)

Nog wat leuks van Pasen....
Er was bij www.dewitteengel.nl <ja herkennen jullie die site nog mochten jullie op stemmen voor mijn vilten kerstmannetje> daar krijg je dus elke maand een gratis patroon van en in april een super leuk paashaas..maar veel te groot en zelf vilten ook niks voor mij dus patroon weg geklikt...maaaaar iets leuks maken voor pasen....dat wilde ik wel en dacht het kan ook anders..ik verkleinde het patroon en maakte het van kant en klaar vilt en kreeg zo een super schattig paashaasje..zo leuk dat ik het ook met de kinderen van Lindy haar school heb gemaakt met de expressiemiddag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten