Welkom op onze Blog roliesenzo.

we willen hier graag laten zien wat we allemaal maken en hebben gemaakt ,gewoon of als opdracht.
We geven ook workshops,en kinderpartijtjes als je daar belangstelling voor hebt horen we dat graag!

We hopen dat jullie hier veel komen kijken en reageren en genieten van onze creatie's.We vinden het ook erg leuk als je een berichtje achter laat!

Groetjes Roos en Elisa



donderdag 3 februari 2011

sleutelhangers

Gisteravond 21.30 uur komt Rico naar beneden van Mam...morgen is mijn mentor jarig we hebben met ze allen al een mooie kaart gemaakt maar wil toch nog iets geven wil je wat maken!!!!!TJA wat moet je dan he iets leuks maken natuurlijk dus al mijn andere 4 creaties waar ik mee bezig was opgeruimd en aan de slag haar lievelings kleur was blauw wist hij gelukkig dd hij van haar faalangst training krijgt en ze daar wat oer zichzelf moesten vertellen.....dus opdracht :sleutelhanger en kleur blauw...Nou heb ik altijd al een avorite sleutelhanger gehad om te maken dus de babouska te voorschijn gehaald en die gemaakt en hij is wel weer leuk geworden meestal maak ik een hartje op de buik maar vond dat niet zo goed idee:0)dus een leuk vlindertje op de buik gemaakt.....

Dan is vandaag vriendin en overblijf collega Rineke met een studie begonnen
en voor haar een geluksklavertje met lieveheersbeestje gemaakt !

2 opmerkingen: